PREKIŲ GRĄŽINIMO / KEITIMO TVARKA

 

Gerbiami pirkėjai,
Kasdien siekiame, kad „Lidl“ parduotuvėse galėtumėte įsigyti geriausios kokybės prekių už patrauklią kainą. Jei visgi atsitiko taip, kad įsigytos prekės kokybė neatitiko jūsų lūkesčių, kviečiame vadovautis mūsų įmonės parduotuvėse taikoma prekių grąžinimo / keitimo tvarka.

 

Maisto prekių grąžinimas

Įsigijus netinkamos kokybės maisto prekę su jos įsigijimą patvirtinančius kasos kvitu galite grąžinti „Lidl“ parduotuvėje ir atgauti sumokėtus pinigus, arba tokią maisto prekę pakeisime tinkamos kokybės maisto preke (jei turėsime asortimente).

 

Ne maisto prekių grąžinimas

Kokybiška ne maisto prekė gali būti keičiama arba grąžinama per 30 dienų nuo prekės įsigijimo dienos. Grąžinti kokybišką ne maisto prekę galima tik tuo atveju, jei prekė nebuvo panaudota ir, jei ji pateikiama originalioje pakuotėje, su prekės įsigijimą patvirtinančiu dokumentu (prekės čekiu).

 

Prašome Jūsų atkreipti dėmesį, jog tam tikros kokybiškos ne maisto prekės, remiantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, negali būti grąžinamos / keičiamos.

 

Pateikiame negrąžinamų ir nekeičiamų kokybiškų ne maisto prekių sąrašą:


•    Tabakas ir tabako gaminiai;


•    Dovanų kortelės;


•    Spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;


•    Kūdikių (iki 80 dydžio imtinai) drabužėliai;


•    Pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;


•    Siūti, megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;


•    Naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;


•    Liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai, išskyrus sportines liemenėles, biustjė;


•    Mašinos ir mechaniniai įrenginiai;


•    Elektros mašinos ir įrenginiai, šviestuvai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;


•    Optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;


•    Antžeminio transporto priemonės;


•    Miego čiužiniai;


•    Žaislai, žaidimai, išskyrus sporto reikmenis.

 

KOKYBĖS GARANTIJA

 

Garantiniais atvejais, sugedus „Lidl“ parduotuvėje įsigytai ne maisto prekei, kurios kaina yra didesnė nei 15 €, prašome per LR teisės aktuose nustatytą 2 (dvejų) metų kokybės garantijos laikotarpį, arba jei numatytas ilgesnis komercinės garantijos terminas – atitinkamai per nustatytą komercinės garantijos terminą, kreiptis prekės instrukcijoje nurodytais aptarnaujančio serviso atstovų kontaktais. Garantijos sąlygos pateiktos kartu su preke jos naudojimo instrukcijoje.

 

Garantiniais atvejais, jei ne maisto prekės kaina neviršija 15 €, per LR teisės aktuose numatytą 2 (dvejų) metų garantijos laikotarpį prašome kreiptis prekės instrukcijoje nurodytais aptarnaujančio serviso atstovų kontaktais ar tiesiogiai į bet kurią artimiausią „Lidl“ parduotuvę visoje Lietuvoje. Jei numatytas ilgesnis komercinės garantijos terminas – praėjus LR teisės aktuose numatytam 2 (dvejų) metų garantijos laikotarpiui, per nustatytą komercinės garantijos terminą prašome kreiptis prekės instrukcijoje nurodytais aptarnaujančio serviso atstovų kontaktais. Garantijos sąlygos pateiktos kartu su preke jos naudojimo instrukcijoje.

 

Iškilus klausimų, visuomet galite kreiptis į mūsų įmonės klientų aptarnavimo skyrių (tel. 8 800 100 11; pirmadienį–penktadienį 8–18 val.). Mūsų klientų aptarnavimo skyrius užtikrins, kad prekės gamintojas išspręstų klausimą greitai ir sklandžiai.

 

Jūsų „Lidl Lietuva“ komanda