Lūkesčių patenkinimo garantija

Gerbiami pirkėjai,
Jūsų lūkesčių patenkinimas yra svarbiausias mūsų tikslas. Tačiau jei nutiktų taip, kad liktumėte nepatenkinti kuria nors mūsų preke, „Lidl Lietuva“ siūlo Jums šias paslaugas:


Pinigų grąžinimo garantija:
 

Maisto produktus, kuriuos įsigijote pas mus, galite bet kuriuo metu pateikę kasos kvitą grąžinti bet kurioje „Lidl“ parduotuvėje Lietuvoje: gausite kitą analogišką produktą arba atgausite sumokėtus pinigus.
Visas kitas pas mus įsigytas prekes pateikę kasos kvitą galite grąžinti ar pakeisti per 30 dienų nuo pirkimo datos bet kurioje „Lidl“ parduotuvėje Lietuvoje (ši nuostata netaikoma cigaretėms ir kitiems tabako gaminiams bei mobiliesiems telefonams, papildymo kortelėms ir dovanų kuponams).

Kokybės garantija:

Garantiniais atvejais, jei prekės kaina neviršija 15 €, per teisės aktuose numatytą 2 metų garantijos laikotarpį prašome kreiptis tiesiogiai į bet kurį artimiausios „Lidl“ parduotuvės Lietuvoje darbuotoją.

Garantiniais atvejais, jei prekės kaina yra didesnė nei 15 €, prašome per teisės aktuose nustatytą 2 metų garantijos laikotarpį kreiptis į mūsų klientų infoliniją (tel. +370 800 100 11; pirmadienį–penktadienį 8 - 18 val.). Mūsų klientų aptarnavimo skyrius užtikrins, kad produkto gamintojas išspręstų klausimą greitai ir maloniai.

Be jokių apribojimų galite pasinaudoti ir gamintojo suteikta prekės garantija bei teisės aktuose nustatytomis garantijomis.


Siūlome Jums didžiausią saugumą ir aukščiausią kokybę už geriausią kainą!

Jūsų „Lidl Lietuva“ komanda