PREKIŲ GRĄŽINIMO / KEITIMO TVARKA

Gerbiami pirkėjai,

Kasdien siekiame, kad „Lidl“ parduotuvėse galėtumėte įsigyti geriausios kokybės prekių už geriausią kainą. Jei visgi atsitiko taip, kad įsigytos prekės kokybė neatitiko jūsų lūkesčių, kviečiame vadovautis mūsų įmonės parduotuvėse taikoma prekių grąžinimo / keitimo tvarka.

Ne maisto prekių grąžinimas

Kokybiškos ne maisto prekės gali būti keičiamos arba grąžinamos per 30 dienų nuo prekės įsigijimo dienos. Grąžinti kokybišką ne maisto prekę galima tik tuo atveju, jei prekė nebuvo panaudota ir jei ji pateikiama originalioje pakuotėje, su prekės įsigijimą patvirtinančiu dokumentu (prekės čekiu).

Prašome Jūsų atkreipti dėmesį, jog tam tikros kokybiškos ne maisto prekės, remiantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis (patvirtintomis LR Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (su vėlesniais pakeitimais)), negali būti grąžinamos / keičiamos.

Pateikiame negrąžinamų ir nekeičiamų kokybiškų ne maisto prekių sąrašą:

  • Tabakas ir tabako gaminiai;
  • Dovanų kortelės;
  • Spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
  • Megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;
  • Kūdikių (iki 12 mėn. amžiaus) drabužėliai;
  • Pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
  • Siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
  • Maudymosi drabužiai;
  • Liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
  • Mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
  • Elektros mašinos ir įrenginiai, šviestuvai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;
  • Antžeminio transporto priemonės;
  • Patalynės reikmenys;
  • Žaislai, žaidimai, išskyrus sporto reikmenis.

KOKYBĖS GARANTIJA

Garantiniais atvejais, sugedus „Lidl“ parduotuvėje įsigytai ne maisto prekei, kurios kaina yra didesnė nei 15 €, prašome per LR teisės aktuose nustatytą 2 (dvejų) metų kokybės garantijos laikotarpį, arba jei numatytas ilgesnis komercinės garantijos terminas – atitinkamai per nustatytą komercinės garantijos terminą, kreiptis prekės instrukcijoje nurodytais aptarnaujančio serviso atstovų kontaktais.

Garantiniais atvejais, jei ne maisto prekės kaina neviršija 15 €, per LR teisės aktuose numatytą 2 (dvejų) metų garantijos laikotarpį prašome kreiptis prekės instrukcijoje nurodytais aptarnaujančio serviso atstovų kontaktais ar tiesiogiai į bet kurią artimiausią „Lidl“ parduotuvę visoje Lietuvoje. Jei numatytas ilgesnis komercinės garantijos terminas – praėjus LR teisės aktuose numatytam 2 (dvejų) metų garantijos laikotarpiui, per nustatytą komercinės garantijos terminą, prašome kreiptis prekės instrukcijoje nurodytais aptarnaujančio serviso atstovų kontaktais.

Iškilus klausimams, visuomet galite kreiptis į mūsų įmonės klientų aptarnavimo skyrių (tel. 8 800 100 11; pirmadienį–penktadienį 8–18 val.). Mūsų klientų aptarnavimo skyrius užtikrins, kad prekės gamintojas išspręstų klausimą greitai ir sklandžiai.

Jūsų „Lidl Lietuva“ komanda