Parduotuvė

Kur yra artimiausia "Lidl" parduotuvė?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Čia rasite visas artimiausias parduotuves.

Arba pasinaudokite „Lidl“ programėle ir sužinokite apie papildomai teikiamas paslaugas (nauji reklaminiai pasiūlymai, aktuali reklama ir kt.).

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kur galima rasti informaciją apie parduotuvės darbo laiką darbo dienomis ir savaitgaliais?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Čia rasite visų parduotuvių darbo laikus.

Arba pasinaudokite „Lidl“ programėle ir sužinokite apie papildomai teikiamas paslaugas (nauji reklaminiai pasiūlymai, aktuali reklama ir kt.).

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kur skelbiami "Lidl" parduotuvių telefonų numeriai?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Kiekvienoje Lidl parduotuvėje Jums mielai padės mūsų darbuotojai. Visais rūpimais klausimais galite konsultuotis ir su „Lidl“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu 8 800 100 11 (pirmadieniais – penktadieniais 8:00 - 18:00 val.) arba užpildę kontaktinę užklausos formą.

Ar galima užsisakyti prekes iš anksto ir jas pasiimti atvykus į parduotuvę?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Stengiamės užtikrinti geriausią kokybę ir šviežumą už patraukliausią kainą. Norime orientuotis į kliento poreikius ir efektyviai reaguoti, bet atsiprašome, jog nėra galimybės užsakyti prekes ir jas pasiimti atvykus į parduotuvę.

Kaip galiu atsiskaityti parduotuvėje?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Mūsų parduotuvėse yra šios mokėjimo negrynaisiais pinigais galimybės:
„Maestro“ kortele
„VISA“ kortele
„MasterCard“ kortele
Elektroninio mokėjimo kortele ir kt.

Atsiskaitymas "American Express"  kortele bei mokėjimas banko pavedimu nėra galimas.  

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Ar parduotuvėje išrašomos sąskaitos faktūros?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Sąskaitos faktūros yra išrašomos parduotuvėje, kurioje apsipirkote, prekių pirkimo dieną. Apgailestaujame, tačiau kol kas negalime pasiūlyti galimybės sąskaitą faktūrą išrašyti internetu.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kur kreiptis, jeigu sąskaita faktūra buvo išrašyta neteisingai?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Jeigu sąskaita faktūra buvo išrašyta neteisingai, dėl jos perrašymo reikia kreiptis į konkrečią, sąskaitą faktūrą išrašiusią, parduotuvę.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kur kreiptis, jeigu parduotuvėje, už pirkinius atsiskaitant mokėjimo kortele, suma buvo nuskaičiuota du kartus?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Jeigu už pirkinius atsiskaitant kortele sumokėjote keliskart, pirmiausia prašome įsitikinti – ar pinigai jau buvo nuskaičiuoti nuo sąskaitos, ar jie yra tik rezervuoti? Rezervacijos atveju prašome kreiptis į savo banko atstovus su prašymu panaikinti pinigų rezervaciją.
Jeigu pinigai jau buvo nuskaičiuoti, kreipkitės į „Lidl“ klientų aptarnavimo skyrių ir mes padėsime Jums kaip galėdami greičiau.

Kur kreiptis, jeigu kasoje skenuojant prekes įvyko klaida: buvo įskaičiuotas neteisingas prekių kiekis/įskaičiuota prekė, kurios nepirkau/nepritaikyta nuolaida?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Jeigu įvyko kasos klaida, kviečiame su kasos čekiu, Jums patogiu metu kreiptis į parduotuvės, kurioje pirkote, darbuotojus ir kasos klaida bus nedelsiant ištaisyta. Labai prašome tikrinti kasos čekius dar būnant parduotuvėje, kad įvykus klaidai, Jūsų patogumui, galėtume nedelsiant ją ištaisyti.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Prekės

Kaip sužinoti, kurioje parduotuvėje dar yra reklamuojamų prekių, kurioms paskelbtas pasiūlymas?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Maloniai  pranešame, kad dėl didelės paklausos, prekių atsargos kinta ypač greitai, todėl aktualius, Jus dominančių prekių likučius galite patikrinti tik apsilankę mūsų parduotuvėse.

Kaip sužinoti, kurioje parduotuvėje dar yra konkretaus dydžio/spalvos/modelio prekė?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Maloniai  pranešame, kad dėl didelės paklausos, prekių atsargos kinta ypač greitai, todėl jus dominančių prekių likučius galite patikrinti tik apsilankę mūsų parduotuvėse.

 

Apsiperkant, norima prekė jau buvo išparduota. Ką turiu daryti?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Kreipkitės į „Lidl“ klientų aptarnavimo skyrių ir Jums bus atsakyta, ar einamosios dienos rytą, kuri nors "Lidl" parduotuvė dar turėjo Jūsų pageidaujamą prekę (neišskiriant spalvos/dydžio/modelio).

Ar galiu iš anksto rezervuoti prekes pagal reklaminius pasiūlymus?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Išankstinis prekių rezervavimas iki pirmos pardavimo dienos bei pirmąją pasiūlymo dieną nėra galimas. Rezervuoti ne maisto prekes (išskyrus tekstilę) galime tik nuo antros pasiūlymo dienos, jeigu pirmąją dieną apsilankius "Lidl" parduotuvėje, joje prekė jau buvo išparduota, tačiau ją dar turi kita "Lidl" parduotuvė.

Įsigyta ne maisto prekė man netiko, nepateisino lūkesčių. Ar galiu prekę grąžinti?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Kokybiškos ne maisto prekės gali būti keičiamos arba grąžinamos per 30 dienų nuo prekės įsigijimo dienos. Grąžinti kokybišką ne maisto prekę galima tik tuo atveju, jei prekė nebuvo panaudota ir jei ji pateikiama originalioje pakuotėje, su prekės įsigijimą patvirtinančiu dokumentu (prekės čekiu). Negrąžinamų ir nekeičiamų prekių sąrašas bei smulkesnė informacija pateikiama čia.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Įsigyta ne maisto prekė sugedo. Ką turiu daryti?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Jei nuo prekės įsigijimo praėjo daugiau nei 30 dienų, kreipkitės į aptarnavimo paslaugų teikėją prekės instrukcijoje nurodytais kontaktais. Jei pametėte instrukciją, galite ją parsisiųsti čia.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Nesu patenkintas maisto produktų kokybe. Ar galiu juos grąžinti?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Jei esate nepatenkinti maisto produkto kokybe, galite bet kuriuo metu pateikę kasos kvitą produktą grąžinti bet kurioje „Lidl“ parduotuvėje Lietuvoje: gausite kitą analogišką produktą arba atgausite sumokėtus pinigus.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kur pateikta informacija apie produktų sudėtines medžiagas?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Sudėtinės medžiagos pateiktos ant produktų pakuočių.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Prekei trūksta detalės ar priedo. Ką turiu daryti?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Dėl atsarginių detalių kreipkitės į aptarnavimo paslaugų teikėją, nurodytą prietaiso naudojimo instrukcijoje.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kur galima gauti gaminio naudojimo instrukciją?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Čia galite atsisiųsti "Lidl" prekių ženklų naudojimo instrukcijas. Paieškos laukelyje įveskite prekės IAN kodą, nurodytą ant prekės ar ant prekės pakuotės.

Ar galima senus elektros prietaisus nešti į "Lidl" parduotuvę?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Ne, „Lidl“ yra maisto prekių prekybos tinklas, todėl neturi galimybės surinkti senų prietaisų. Senus prietaisus galima atiduoti į tam skirtas surinkimo vietas. "Lidl" parduotuvėse esančiose "Eko stotelėse" galite palikti smulkias buitines atliekas, baterijas bei smulkią elektroniką tam skirtose specialiose vietose.

Kaip sužinoti, kurioje parduotuvėje dar yra specialių pasiūlymų ar pastovaus asortimento maisto prekių?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Maisto produktų kiekis kinta labai greitai, todėl, deja, negalime suteikti informacijos apie maisto prekių bei buitinės chemijos atsargas. Šių prekių esamą kiekį galite sužinoti apsilankę konkrečioje "Lidl" parduotuvėje.

Reklama

Kas šiuo metu reklamuojama?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Čia rasite mūsų naujausius reklamuojamus ir kitus pasiūlymus.

Atsisiųskite „Lidl“ programėlę arba užsisakykite naujienlaiškį, jei norite gauti naujausius pasiūlymus.

Kada skelbiami nauji akcijų pasiūlymai?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Mūsų maisto ir ne maisto prekių pasiūlymai pateikiami pirmadieniais bei ketvirtadieniais.
Taip pat būna pateikiami papildomi, įvairių pasaulio virtuvių savaičių (prancūzų, italų, ispanų, Azijos šalių ir kt.) pasiūlymai. Šv. Velykų ir šv. Kalėdų laikotarpiu taip pat siūloma įsigyti išskirtinių "Deluxe" prekės ženklo produktų.  

Atsisiųskite „Lidl“ programėlę arba užsisakykite naujienlaiškį, jei norite gauti naujausius pasiūlymus.

Kada akcinės prekės vėl pasirodys reklamoje?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Prekių pasiūlymai periodiškai kartojami. Kviečiame sekti mūsų reklamą internete,
atsisiųsti „Lidl“ programėlę arba užsisakyti naujienlaiškį, jei norite gauti informaciją apie naujausius pasiūlymus.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kaip galėčiau gauti "Lidl" reklaminį leidinį?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Reklaminiai leidiniai platinami parduotuvėse arba juos galite peržiūrėti čia. Jei turite klausimų, mielai suteiksime informaciją.

Naujausi pasiūlymai skelbiami čia.

Naudodamiesi „Lidl“ programėle matysite ne tik pasiūlymus, bet ir galėsite sudaryti savo pirkinių sąrašą.

Daugiau nenoriu gauti reklaminio leidinio. Ką turiu daryti?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Reklaminiai leidiniai įmetami į visas pašto dėžutes gyvenamosiose patalpose, patenkančiose į leidinių platinimo zoną. Atskiri adresai neregistruojami. Jeigu nebenorite gauti reklaminių leidinių, prašome ant savo pašto dėžutės užklijuoti pranešimą, kad reklama nepageidaujama.

Darbas „LIDL”

Norėčiau dirbti „Lidl“. Kur galiu gauti informacijos?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Mūsų interneto svetainėje, skiltyje "Karjera", nurodytos visos laisvos darbo vietos parduotuvėse, sandėlyje, centrinėje buveinėje bei paskelbta registracija dalyvauti praktikos programose.

Ar galima siųsti iniciatyvines paraiškas?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Dėkojame už dėmesį mūsų bendrovei. Kviečiame teikti paraišką per atrankų administravimo sistemą. Visą informaciją apie vykdomas atrankas rasite čia.

Ar „Lidl“ siūlo darbo vietas studentams?
Slėpti turinį
Rodyti turinį

Darbo vietos, pageidaujantiems dirbti ne visą darbo dieną, pateiktos interneto svetainėje, skiltyje "Karjera".

Bendradarbiavimas

Duomenų apsauga