Deja, naršyklės versija nepalaikoma

Deja, naršyklės versija nepalaikoma

Parduotuvė
Kur yra artimiausia "Lidl" parduotuvė?

Čia rasite visas artimiausias parduotuves.

Arba pasinaudokite „Lidl“ programėle ir sužinokite apie papildomai teikiamas paslaugas (nauji reklaminiai pasiūlymai, aktuali reklama ir kt.).

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kur galima rasti informaciją apie parduotuvės darbo laiką darbo dienomis ir savaitgaliais?

Čia rasite visų parduotuvių darbo laikus.

Arba pasinaudokite „Lidl“ programėle ir sužinokite apie papildomai teikiamas paslaugas (nauji reklaminiai pasiūlymai, aktuali reklama ir kt.).

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kur skelbiami "Lidl" parduotuvių telefonų numeriai?

Kiekvienoje Lidl parduotuvėje Jums mielai padės mūsų darbuotojai. Visais rūpimais klausimais galite konsultuotis ir su „Lidl“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu 8 800 100 11 (pirmadieniais – penktadieniais 8:00 - 18:00 val.) arba užpildę kontaktinę užklausos formą.

Parduotuvėje arba automobilių stovėjimo aikštelėje pamečiau asmeninį daiktą. Ką turiu daryti?

Kreipkitės į „Lidl“ klientų aptarnavimo skyrių ir mes padėsime Jums kaip galėdami greičiau.

Ar galima užsisakyti prekes iš anksto ir jas pasiimti atvykus į parduotuvę?

Stengiamės užtikrinti geriausią kokybę ir šviežumą už patraukliausią kainą. Norime orientuotis į kliento poreikius ir efektyviai reaguoti, bet atsiprašome, jog nėra galimybės užsakyti prekes ir jas pasiimti atvykus į parduotuvę.

Kaip galiu atsiskaityti parduotuvėje?

Mūsų parduotuvėse yra šios mokėjimo negrynaisiais pinigais galimybės:
„Maestro“ kortele
„VISA“ kortele
„MasterCard“ kortele
Elektroninio mokėjimo kortele ir kt.

Atsiskaitymas "American Express"  kortele bei mokėjimas banko pavedimu nėra galimas.  

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Ar parduotuvėje išrašomos sąskaitos faktūros?

Sąskaitos faktūros yra išrašomos parduotuvėje, kurioje apsipirkote, prekių pirkimo dieną. Apgailestaujame, tačiau kol kas negalime pasiūlyti galimybės sąskaitą faktūrą išrašyti internetu.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kur kreiptis, jeigu sąskaita faktūra buvo išrašyta neteisingai?

Jeigu sąskaita faktūra buvo išrašyta neteisingai, dėl jos perrašymo reikia kreiptis į konkrečią, sąskaitą faktūrą išrašiusią, parduotuvę.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kur kreiptis, jeigu parduotuvėje, už pirkinius atsiskaitant mokėjimo kortele, suma buvo nuskaičiuota du kartus?

Jeigu už pirkinius atsiskaitant kortele sumokėjote keliskart, pirmiausia prašome įsitikinti – ar pinigai jau buvo nuskaičiuoti nuo sąskaitos, ar jie yra tik rezervuoti? Rezervacijos atveju prašome kreiptis į savo banko atstovus su prašymu panaikinti pinigų rezervaciją.
Jeigu pinigai jau buvo nuskaičiuoti, kreipkitės į „Lidl“ klientų aptarnavimo skyrių ir mes padėsime Jums kaip galėdami greičiau.

Kur kreiptis, jeigu kasoje skenuojant prekes įvyko klaida: buvo įskaičiuotas neteisingas prekių kiekis/įskaičiuota prekė, kurios nepirkau/nepritaikyta nuolaida?

Jeigu įvyko kasos klaida, kviečiame su kasos čekiu, Jums patogiu metu kreiptis į parduotuvės, kurioje pirkote, darbuotojus ir kasos klaida bus nedelsiant ištaisyta. Labai prašome tikrinti kasos čekius dar būnant parduotuvėje, kad įvykus klaidai, Jūsų patogumui, galėtume nedelsiant ją ištaisyti.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Prekės
Kaip sužinoti, kurioje parduotuvėje dar yra reklamuojamų prekių, kurioms paskelbtas pasiūlymas?

„Lidl“ klientų aptarnavimo skyrius mielai atsakys, kuri "Lidl" parduotuvė prekyboje turėjo Jūsų pageidaujamą prekę, einamosios dienos ryto likučių duomenimis.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pirmąją pasiūlymo dieną prekių prieinamumą galite patikrinti tik apsilankę "Lidl" parduotuvėje. Klientų aptarnavimo skyrius informaciją apie specialaus pasiūlymo prekių likučius gali suteikti tik nuo antros pasiūlymo dienos.

Kaip sužinoti, kurioje parduotuvėje dar yra konkretaus dydžio/spalvos/modelio prekė?

„Lidl“ klientų aptarnavimo skyrius mielai atsakys, kurioje "Lidl" parduotuvėje buvo likęs bendras Jus dominačios prekės kiekis, einamosios dienos ryto likučių duomenimis.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad galime suteikti informaciją tik apie bendrą Jus dominačios prekės kiekį "Lidl" parduotuvėse, einamosios dienos ryto duomenimis, neišskiriant spalvos/dydžio/modelio.

Apsiperkant, norima prekė jau buvo išparduota. Ką turiu daryti?

Kreipkitės į „Lidl“ klientų aptarnavimo skyrių ir Jums bus mielai atsakyta, kurioje "Lidl" parduotuvėje buvo likęs Jūsų pageidaujamos prekės bendras kiekis, einamosios dienos ryto likučių duomenimis.

Ar galiu iš anksto rezervuoti prekes pagal reklaminius pasiūlymus?

Išankstinis prekių rezervavimas iki reklamos paskelbimo bei pirmąją pasiūlymo dieną nėra galimas.

Įsigyta ne maisto prekė man netiko, nepateisino lūkesčių. Ar galiu prekę grąžinti?

Visas pas mus įsigytas ne maisto prekes, pateikę kasos kvitą, galite grąžinti ar pakeisti per 30 dienų nuo pirkimo datos bet kurioje „Lidl“ parduotuvėje Lietuvoje.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Įsigyta ne maisto prekė sugedo. Ką turiu daryti?

Jei nuo prekės įsigijimo praėjo daugiau nei 30 dienų, kreipkitės į aptarnavimo paslaugų teikėją prekės instrukcijoje nurodytais kontaktais. Jei pametėte instrukciją, galite ją parsisiųsti čia.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Nesu patenkintas maisto produktų kokybe. Ar galiu juos grąžinti?

Jei esate nepatenkinti maisto produkto kokybe, galite bet kuriuo metu pateikę kasos kvitą produktą grąžinti bet kurioje „Lidl“ parduotuvėje Lietuvoje: gausite kitą analogišką produktą arba atgausite sumokėtus pinigus.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kur pateikta informacija apie produktų sudėtines medžiagas?

Sudėtinės medžiagos pateiktos ant produktų pakuočių.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Prekei trūksta detalės ar priedo. Ką turiu daryti?

Dėl atsarginių detalių kreipkitės į aptarnavimo paslaugų teikėją, nurodytą prietaiso naudojimo instrukcijoje.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kur galima gauti gaminio naudojimo instrukciją?

Čia galite atsisiųsti "Lidl" prekių ženklų naudojimo instrukcijas. Paieškos laukelyje įveskite prekės IAN kodą, nurodytą ant prekės ar ant prekės pakuotės.

Ar galima senus elektros prietaisus nešti į "Lidl" parduotuvę?

Ne, „Lidl“ yra maisto prekių prekybos tinklas, todėl neturi galimybės surinkti senų prietaisų. Senus prietaisus galima atiduoti į tam skirtas surinkimo vietas. "Lidl" parduotuvėse esančiose "Eko stotelėse" galite palikti smulkias buitines atliekas, baterijas bei smulkią elektroniką tam skirtose specialiose vietose.

Reklama
Kas šiuo metu reklamuojama?

Čia rasite mūsų naujausius reklamuojamus ir kitus pasiūlymus.

Atsisiųskite „Lidl“ programėlę arba užsisakykite naujienlaiškį, jei norite gauti naujausius pasiūlymus.

Kada skelbiami nauji akcijų pasiūlymai?

Mūsų maisto ir ne maisto prekių pasiūlymai pateikiami pirmadieniais bei ketvirtadieniais.
Taip pat būna pateikiami papildomi, įvairių pasaulio virtuvių savaičių (prancūzų, italų, ispanų, Azijos šalių ir kt.) pasiūlymai. Šv. Velykų ir šv. Kalėdų laikotarpiu taip pat siūloma įsigyti išskirtinių "Deluxe" prekės ženklo produktų.  

Atsisiųskite „Lidl“ programėlę arba užsisakykite naujienlaiškį, jei norite gauti naujausius pasiūlymus.

Kada akcinės prekės vėl pasirodys reklamoje?

Prekių pasiūlymai periodiškai kartojami. Kviečiame sekti mūsų reklamą internete,
atsisiųsti „Lidl“ programėlę arba užsisakyti naujienlaiškį, jei norite gauti informaciją apie naujausius pasiūlymus.

Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis.

Kaip galėčiau gauti "Lidl" reklaminį leidinį?

Reklaminiai leidiniai platinami parduotuvėse arba juos galite peržiūrėti čia. Jei turite klausimų, mielai suteiksime informaciją.

Naujausi pasiūlymai skelbiami čia.

Naudodamiesi „Lidl“ programėle matysite ne tik pasiūlymus, bet ir galėsite sudaryti savo pirkinių sąrašą.

Daugiau nenoriu gauti reklaminio leidinio. Ką turiu daryti?

Reklaminiai leidiniai įmetami į visas pašto dėžutes gyvenamosiose patalpose, patenkančiose į leidinių platinimo zoną. Atskiri adresai neregistruojami. Jeigu nebenorite gauti reklaminių leidinių, prašome ant savo pašto dėžutės užklijuoti pranešimą, kad reklama nepageidaujama.

darbas „LIDL”
Norėčiau dirbti „Lidl“. Kur galiu gauti informacijos?

Mūsų interneto svetainėje, skiltyje "Karjera", nurodytos visos laisvos darbo vietos parduotuvėse, sandėlyje, centrinėje buveinėje bei paskelbta registracija dalyvauti praktikos programose.

Ar galima siųsti iniciatyvines paraiškas?

Dėkojame už dėmesį mūsų bendrovei. Kviečiame teikti paraišką per atrankų administravimo sistemą. Visą informaciją apie vykdomas atrankas rasite čia.

Ar „Lidl“ siūlo darbo vietas studentams?

Darbo vietos, pageidaujantiems dirbti ne visą darbo dieną, pateiktos interneto svetainėje, skiltyje "Karjera".

Kur pateiktos laisvos darbo vietos ir tobulinimosi programos užsienyje?

Mūsų interneto svetainėje, skiltyje "Karjera", nurodytos laisvos darbo vietos užsienyje.

Bendradarbiavimas
Norėčiau tiekti prekes į „Lidl“ parduotuves. Į ką turėčiau kreiptis?

Prašome kreiptis į mus ir atsiųsti įmonės prisistatymą bei informaciją apie siūlomus produktus.

Norėčiau išsinuomoti prekybinį plotą šalia "Lidl" parduotuvės.

Apgailestaujame, tačiau prekybinis plotas šalia "Lidl" parduotuvių tretiesiems asmenims nenuomojamas.

Duomenų apsauga