LIDL – oficialus moksleivių krepšinio lygos rėmėjas.

 

Krepšinis ir gyvenimas eina išvien

Moksleivių krepšinio lyga (MKL), praėjusiais metais įgijusi pagrindinio rėmėjo „Lidl“ vardą, vienija daugiau nei 4,6 tūkst. aktyviai krepšinį žaidžiančių jaunųjų sportininkų iš visos Lietuvos.

„Lidl“ drauge su MKL inicijavo socialinę kampaniją „Krepšinis ir gyvenimas eina išvien“. Jos tikslas – įkvėpti jaunuosius sportininkus Lietuvos krepšinio žvaigždės, Jono Valančiūno pavyzdžiu, drąsiai ieškoti savęs ir tobulėti.

„Krepšinis moko susitelkti į tikslą, gerbti draugą, girdėti kitą, mokėti džiaugtis ir susitaikyti su pralaimėjimais. Kas paneigs, kad visi šie įgūdžiai yra kertiniai gyvenime?“, - klausia buvęs MKL ugdytinis J. Valančiūnas.

„Lidl“ palaiko ir didžiuojasi vaikais moksleivių krepšinio lygoje. 

 

 

 

Krepšinio aikštelėje kaip ir gyvenime – kelias iki sėkmės lieka už kadro. Kviečiame žvilgtelėti, kas liko už kadro filmuojant „Lidl“ drauge su Lietuvos moksleivių krepšinio lyga sumanytą socialinę reklamą!